Sunday, November 11, 2012

I wanna be a Teddy

Lola went to bed tonight with a sudden stress.

She started talking to me... told me she did not want to be separated from me next week, that she is so tired of that. That she misses me already. She did not want to sleep because it was less time with me (told her I'll join her in her dreams but..)

:(

She said she wanted me to be her teddy Bear so she could be with me night and day.
Gawd, that's very painful, I feel so helpless. I feel the same way Lola does, really.




2 comments:

  1. Oh ma chère Candy que dire devant cette peine,cette souffrance :-( Je comprends son désarroi :-( Je vous fais de grosses bises à toutes les deux, tous les trois!
    Jje suppose que vous n'avez pas le choix pour l'instant... Peut-être un jour?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh oui un jour, on l'aura, je ferai tout pour ma sweet Mahie :))

      Delete